Bumerang - Yazarkafe
Kindar - Basit Ekonomi

Kindar

 -EN azından söz vermeyerek yardımcı olabilirsin...
Dedi kadın. Sinirliydi. Konuşurken çamaşır makinesinin içine elbiseleri fırlatıyordu.
-Hangi biri ile uğraşayım ha! Yorgun argın işten geliyorum bir de kellemi mi sunayım sana, ne istiyorsun benden be!

Dedi adam. Sinirliydi. Allah belalarını versin ikisininde.
Yeni evli bu lanet çiftin birde çocukları vardı. Gerizekalı sümüklü bir çocuk. İkisininde içlerinden 'Nerden geldi başımıza bu lanet olası?' dediklerini biliyordum. Ama bu, bilinçlerinin toplum için oluşturulmuş o büyük kısmının çok çok aşağılarında, çok bastırılmış bir yerdeki düşünceydi. Böyle düşünceleri bulmayı severim. Hemen hemen hayatımın bu düşüncelerle paralel olduğu kanısındayım.
Bir aynaydı olay. Banyoya alınmış o takımlar vardır ya hani. Zengin gösterir. Zengin gösterir diye alınan o ucuz mallar ne kadar da yakışıksız durur. Basit durur oysaki. Ama insanlar parıltılardan bir rakunun gümüşten hoşlandığından daha fazla hoşlanıyor. Adam tam 1 hafta önce söz verdi takacağına. O lanet matkabın bu tuvalette çalışmadığına minnetarım ben oysaki. Gerçekten bana o gürültüyü 10 dakika çekip hayatımın sonuna kadar beni güzel gösterecek bir aynaya kavuşacağımı söyleseler... Hiç düşünmeden 'Siktirip gidin' derdim. Ciddiyim. Bu benim için çok fedakar bir karar aslında.
Adam tuvalete girdi. Kadın çamaşırları makineye atarken adamda klozetin başına geçti. Aletini çıkartıp sapsarı, buhar saçan bir posta sidiği klozete boşalttı. Kadın hala homurdanmalar şeklinde adamın ne kadar sorumsuz ve gereksiz yaşadığından bahsediyordu. Söz verdiği hiç bir şeyi tutmamış ve hala veremeyeceği sözlerin altına yatıyordu. Adam aletini yerine geri koyduktan sonra homurdanan kadının poposunu avuçladı. Kadın poposunu kaçıran küçük bir tepkinin ardından homurdanmalarına devam etti. Adam hiç aldırış etmeden tuvaletten çıktı. Beni deli ediyorlardı.
Adamın içeriden bebeğine şirinlik yapan sesleri gelmeye başladı. Saçma sapan şirinlik sözleri. Agucuk, Bugucuk, pişşşt...
Kadın onca içini çevirip o şekilde makineye attığı tşörtün ardından ağrıyan belinin telkini ile yere çömeldi. Dirseğini makinenin kapısına dayayıp elinide alnına dayadı. Bu düşünceleri seviyorum. Bir aklın zeminin karoları arasında gezinirler. Pisliktirler. Ve olağan herşeyden daha gerçektirler.
Hazır değilmiydiler diye düşünüyordu kadın. Hayat bu şekilde devam edecekti artık. Oysaki... Böyle uygun görüldüğü için böyle devam etmesi tam bir saçmalıktı. Parmağında ki alyansa bakmasını o kadar çok istiyordum ki şu an. Bir şeytan olmayı ve kulağına o gençliğini güzelliğini fısıldamayı. İnsanların karolara eğilmeleri hep hoşuma gitmiştir. İçeriden gelen gıcık kahkahaları duyuyordu şuan. Aptal bir bebek ve onun hiç babası. İçeride, tuvalet zeminine çökmüş hiçliğin sikmiş olduğu ana... Bir başparmağım olsaydı tüm insanların amına koyardım.
Beni gördü.
Yine de iyi dayanmıştım. Klozetin arkasında, sifonun altında sıkışmış gitmelerini beklemekten artık sıkılmıştım.

Terliğine uzandı. Alt dudağını ısırıyordu. Sanki ben becermiştim orospuyu. Biliyordum tüm sinirini şimdi benden çıkaracaktı. Beni Hayatında aklına gelen o düşünceleri aklının karolarında ezdiği gibi ezecekti. Tüm sinirini benimle gömecek ve sonra nefret ettiği hayata mutlu dönecekti. Tüm hızımla koşmaya başladım. Üzerimde terliğini kaldırmış bekliyordu. Ben onun nefret ettiği çocuğu, o sorumsuz kocası, ters çevirdiği tşörtlerdim. Beyaz mı renkli mi olduğu belirsiz elbiseydim. O ucuz aynasının üzerindeki kireç lekeleriydim. Poposunun avuçlanması; benim, ..kafasının yanındaki buğulu sidiğim ben. Bu yüzden Birazdan vücuduma gelecek darbe vücudumun kaldırabileceğinden fazla bir baskıyı içerecekti.
Durdum. Aniden başka yöne koştum. Hala bekliyordu. Durdum ve başka yere koştum. Ve o gerçekçi fikirlerden biri gibi. Kafka gibi. Üzerime inen terlikle... Bir daha inen terlikle... Bir daha inen... Ben o aklın karoların da gezinen pislik ve gerçek tüm düşünceler gibi ezildim.

Kadın tuvaletten çıkarken en şirin sesiyle bebeğine seslendi.
-Ugucuk. Ver bakalım annene bi öpücük. 







Google Plus ile Paylaş

Kısaca: Tartar

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder